روند استرداد وجه؛
در صورت تمایل به لغو خدمات یا کالاها کاربر باید با پشتیبان تماس بگیرید و در صورت تایید نهایی پشتیبانی وجه به صورت پایا به حساب بانکی کاربر منتقل میشود.
مدت زمان تحويل؛
دسترسی دوره ها به صورت آنی بعد از ثبت سفارش به کاربر باز می شود.
روند مرجوعي كالا و نحوه فسخ خدمات؛
در صورت وجود اشکال در دوره ها کافیست با پشتیبان مشکل را در میان بگذارید و در صورت رفع نشدن مشکل وجه به صورت انتقال پایا به حساب کاربر منتقل می گردد.
ساعت پاسخگويي؛
ساعات پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 عصر می باشد.
نحوه پرداخت وجه؛
به صورت آنلاین و اتصال به درگاه آنلاین
شيوه حمل؛
شیوه حمل ندارد ، دوره ها به صورت آنلاین در دسترس می باشد.
نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش؛
از طریق تماس تلفنی یا ارسال تیکت و تماس در شبکه های اجتماعی
قوانين و مقررات مربوط به رعايت حريم شخصي؛
در هر بخش به صورت جداگانه و قبل از ثبت نام نمایش داده میشود.
نحوه ثبت شكايات مصرفكنندگان؛
در صورت عدم پاسخ از سوی کارشناس می توانید با متصل شدن به مدیریت این مجموعه مشکل را گزارش دهید.